pondělí 13. září 2010

interiery

Dobře zvolený originální detail může pozvednout celkový vzhled interieru do nebeských výšin... Kdysi tady visely 2 kytary. Když se sundaly zbyly na zdi dva nijak zvlášť vzhledné držáky. Přemýšlela jsem přemýšlela a tohle ze mě vypadlo. Zeď je příliš malá a členitá na to, abych použila tapetu nebo jinou závěsnou dekoraci,proto jsem sáhla na jistotu. Jsem malířka , proto je pro mě ten nejmenší problém něco namalovat. Mám ráda,  když věci dávají smysl ,jedna vychází z druhé ,dokážou se doplnit a nakonec společně vytvoří nenapodobitelný celek, který vznikl tímto spojením. Takže... hlavním motivem zůstaly kytary samotné-namalovala  jsem jejich tvar, zvětšila ho  a vybarvila  jednotnou barvou, takže vypadá jako jejich stín.Jako další prvek této aplikace jsem se rozhodla použít jednoduché psací písmo, kterým jsem se snažila propojit jednotlivé součásti celého výtvoru. Písmo jsem vymyslela a stylizovala tak, aby jeho jednotlivé součásti přesahovaly do ostatních a tím zajistili dokonalé spojení, čímž taky vyjadřují, co je na zdi napsáno.."ať srdce mé se s tím tvým spojí"... V těle každé kytary je ukryto srdce- místo, které při hraní rezonuje a uvolňuje tím nádherný zvuk. Spojí-li se srdce umělce a srdce stvořitele- vznikají nenapodobitelně  krásné věci. Když se kytary pověsí na své místo spojí se jejich skutečnost se svým stínem a dohromady tak vytvoří jeden celek.A nakonec- celá aplikace je součástí ložnice, kde se spojení tak nějak očekává a dokonce je víc než nezbytné-ať už jde o spojení srdcí , duší či těl... Jsem pro spojení srdcí v nejrůznějších oblastech mezilidských vztahů,protože si uvědomuju,že dva zmohou více než jeden a síla se znásobuje množstvím spojených srdcí.Nechci ani pomyslet na smutek a osamělost srdce,které není ve spojení...

5 komentářů:

  1. Výborne vymyslené a ešte lepšie zrealizované. Nádherná čustučká práca. na mňa trochu chladné farebné tóny, ale inak eňo ňuňo:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  2. Zdi jsou skutečně v chladných tónech,ale kytary samotné jsou v barvách teplých dřev a veškeré doplňky mají teplé odstíny tmavě fuchsiové barvy,taky na jedné ze stěn je použit cihlový obklad,takže celkový dojem místnosti je vyvážený.
    Moc děkuju za prima komentáře a postřehy-krásný den:)

    OdpovědětVymazat
  3. Přidej ,prosím ,foto i s interiérem.Ať vidíme,jak to vypadá ve vaší spojovací místnosti :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Evi,
    tak bych se zastavala o vice fotek. Take bych rada nakoukla, jak to cele vypada v interieru. Jinak se mi napad moc libi. Mame doma kytar nepreberne a tak je to presne k nam do stylu:)
    Smekam pred tebou klobouk. Malujes nadherne (a to jsem videla jen tohle:)
    Hezky vecer, Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Slibuju,že fotky dodám, jen nějak nestíhám a taky mi ještě chybí dodělat nějak detaily, tak to tam nechci dávat rozdělané, ale nebojte všechno bude -jen na mě nesmíte tak spěchat:))

    OdpovědětVymazat