středa 8. září 2010

zadáno pro dámy

Asi před 8mi lety jsme s kamarádkama začaly pořádat tvořivé večery,které jsme pojmenovaly trefně -Zadáno pro dámy.Cíl těchto večerů byl prostý...chtěly jsme ,aby si ženské(to není hanlivý výraz-já jsem z Moravy a tam to tak říkáme-ženské nebo taky dobré baby-všechno to znamená,fakt pěkné ženy bez rozdílu věku-kdyžtak někdy napíšu moravsko-český slovník,ale to až jindy) odpočinuly od běžných starostí,aby se seznámily,pokecely spolu,daly si něco dobrého a přitom si něco hezkého vyrobily-prostě prožily jeden večer za měsíc typicky po žensku. Vůbec nás nenapadlo,jak si tyto večery ženské oblíbí,jak budou nadšené,spokojené,tvořivé a vděčné.Když jsme začínaly na večírky jich chodilo jen pár ,dneska jich tam je 60 a to jen z důvodu omezené kapacity.Jsem nadšená  a překvapená z jejich zájmu.Když jsme začínaly,ještě jsem bydlela v Chomutově-od té doby jsem se už 2x přestěhovala a začala jsem podobné večery i v Praze a v Kladně.Světě div se -všude jsou ženy ,chtějí se jen tak shromažďovat,chtějí si jen tak povídat ,chtějí jen tak pít kafe,chtějí si něco jen tak vyrábět...a alespoň chvíli nemyslet na nic důležitého,aby další den mohly zase vstanout, být krásné,vtipné,milé,pracovité,zodpovědné,aby zase mohly myslet na všechno a na všechny,aby tu zkrátka byly pro vás......Právě jsem se vrátila z večírku-jsem dotčená z toho ,jak ženy mohou být úžasné-koukněte ,jak jim to šlo-tentokrát jsme se zabavily díky techniky twist art.Takže zase za měsíc.......

3 komentáře:

  1. Úžasná myšlienka, ako rada by som sa zúčasťňovala:)

    Spätne k vašim starším príspevkom - veľmi oceňujeme tvorivosť pre úpravu priestorov.
    Srdečne pozdravujem Gabi

    OdpovědětVymazat
  2. Evo, to je opravdu skvělá myšlenka! A moc mě potěšilo, že se tyto večery konají i v Praze. Mohla byste, prosím, prozradit kde a jak je možné se přihlásit? Vygooglila jsem jenom Kladno, Prahu ne. Myslím, že bych se ráda přidala.

    Díky a zdravím. Jitka

    OdpovědětVymazat
  3. Je mi to moc líto,ale právě teď tě v Praze nikam pozvat nemůžu,protože marně sháním vhodný prostor pro tyto akce, z předešlého jsme musely odejít.Snad už to nebude dlouho trvat.Určitě vyvěsím pozvánku na blogu-budu se těšit na shledanou Eva

    OdpovědětVymazat